Vánoční Jizerské hory 2012

První pětiletku máme za sebou. Ano, nechce se tomu ani věřit, ale bylo to popáté co jezdíme do Jablonce nad Nisou na lyžovačku. Po ubytování ve Vikýři část výpravy vyrazila do Liberce na Ještěd, zbytek navštívil muzeum sbírek skleněné a kovové jablonecké bižuterie. Večerní sešlost „U draka“, byla provázena hlaholem, dobrým jídlem a pitím. Zvuk kytary celý večer ukončil.

Je krásné ráno, modrá obloha, sluníčko svítí, vše je lehce namrzlé. Jsme na Severáku. Půjčujeme si běžky a hurá na stopu. Jede to samo, zastavit moc nejde. Po obědě tedy měníme běžky za Granko. Fizujeme si to na odlehlém svahu celé odpoledne, až do posledního autobusu.

Druhý den u dětí vyhrálo na plné čáře Granko. Vyjeté koleje v namrzlém sněhu si s ním a námi dělalo, co chtělo. Bylo na čase si odpočinout a přidat se k ostatním na přesun do Bedřichova. Ledovka na cestě byla sice nepříjemná, zato v Bedřichově jsme promrzlé dospěláky nechali jít za odměnu na čaj a my děti s taťkou vyrazily na bobovou dráhu. Nádherná zima. Bílý sníh se třpytí ve slunci a nám se nechce jít na autobus.

Poslední den byl ve znamení úklidu a balení. Za to, že se to do aut podařilo našlapat vyšel čas na  jablonecký bazén s tobogánem, vířivkou. Příště jedeme zase. Byl to příjemný zážitek.